Lyoness MSP info 2015-03-31: nečekaný dubnový bonus!


Dobrý den milí podnikatelé,

mám pro Vás nečekané překvapení, ale nejprve dovolte několik čísel.

- počet zákazníků (členů Lyoness věrnostního programu) překročil 5 milionů
- Lyoness je nyní aktivní ve 46 zemích, tři nové země budou otevřeny tento rok
- aktuální počet zákazníků v ČR překročil číslo 210.000, růst je stále exponenciální a akceleruje
- tito zákazníci nyní aktivně utrácejí své peníze u více než 2.120 našich partnerů v ČR
- celkový počet partnerů po celém světě, kde mohou zákazníci využít jednu jedinou věrnostní kartu, přesahuje 40.000

Věrnostní program vyzrál a funguje bezchybně, což se odráží na rostoucích útratách zákazníků. Další velké věci jsou již těsně před oznámením, například dlouho připravovaná Lyoness Mastercard a potravinový řetězec v ČR. Ze zkušeností např. ze Slovenska víme, že obraty zákazníků s těmito produkty skokově vyskočí, radovat se tedy budou zejména ti obchodníci, kteří již rozdali svým zákazníkům své věrnostní karty. Například 500 rozdaných věrnostních karet přináší nyní obchodníkovi kromě výrazného nárůstu tržeb i průměrně 180.000 Kč ročně na přátelských bonusech, po startu Mastercard a řetězce se toto číslo odhadem zdvoj - ztrojnásobí. Chcete-li ještě naskočit na tuto vlnu, kontaktujte mne co nejdříve.

Krásným příkladem jak využít Lyoness pro své podnikání je pro nás partner z Písku, kterému zákazníci jen skrze Lyoness vytvořili během posledních tří měsíců nádherný obrat přes 2.500.000 Kč. Být partnerskou společností se opravdu vyplatí.

V dubnu také běží vyjímečná a skvělá akce. Při vstupu v dubnu získáte namísto 250 co-brandovaných karet rovnou 500 full-brandovaných karet! Co to znamená? Trojnásobnou výhodu - dvakrát více karet do začátku, hodnotu cca 8.000 Kč zdarma bez jakéhokoliv příplatku a věrnostní karty, které si můžete plně přizpůsobit vzhledu a designu odpovídajícímu Vaší marketingové strategii. Příklady full brandovaných karet najdete v příloze.

Rozhodně doporučuji tuto akci využít, získáváte tak zdarma velkou výhodu. Je ale třeba si pospíšit, akce je omezena na duben a nějaký týden počítejte raději do rezervy na vyřízení. Opět doporučuji kontaktovat mne co nejdříve.

Začátek dubna je také ve znamení velikonoční akce, kdy zákazníci dostanou dvojnásobek shopping bodů, když využijí Shopping Point Deal vypsaný obchodníkem. Kdo na tom nejvíce vydělá? Samozřejmě zákazník, a také obchodník, který umí dělat dobré Deals. I to naše partnery učíme.

S přáním mnoha úspěchů ve Vašem podnikání

Bc. Milan Řeřicha
Rozvoj malých a středních podniků
Tel.: +420 775 220 191

Velikonoční akce - 2x více Shopping Points



Full-branded karta partnera
Co-branded karta partnera
Full-branded karta partnera
Full-branded karta partnera
Full-branded karta partnera
Full-branded karta partnera

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti