Webový portál cashback programu SK Slavia spuštěn
Vážení přátelé,
minulý týden byl spuštěn portál Cashback programu SK Slavia a rozeslány věrnostní karty fanouškům z předregistrace. První držitelé karet tak již mohou nakupovat u aktuálně více než 2200 obchodních parterů a kromě úspory ve formě cashbacku a hodnotných bodů na další velké slevy zároveň podpořit svůj klub částkou 1% z každého nákupu. Tyto peníze dostává SK Slavia od obchodních partnerů na podporu a rozvoj mládežnického programu tohoto fotbalového klubu.
Zajímavé určitě je, že SK Slavia plánuje rozdat 700 000 karet svým fanouškům jak při zápasech, tak online a přes své sponzory a partnery. Spolu se stávajícími členy věrnostního programu tak stoupne počet zákazníků vybavených takovouto univerzální věrnostní kartou na téměř 1 milion, což je zcela jistě zajímavé číslo i pro obchodníky, kteří dosud součástí věrnostního programu nejsou. Každý zapojený obchodník je zákazníkem snadno vyhledatelný na webu nebo v bezplatné mobilní aplikaci, součástí podpory prodeje je samozřejmě i označení provozovny, newslettery, reklama na sociálních sítích, apod.
Chcete i vy být součástí tohoto projektu? Chcete jako firma nebo poskytovatel služeb získat přístup k těmto zákazníkům a mít něco navíc oproti konkurenci? Chcete vy sami jako zákazník využívat výhod tohoto bezplatného univerzálního věrnostního programu a šetřit při svých nákupech? Napište mi pro více informací na milan.rericha(zavináč)gmail.com
Milan Řeřicha
Podpora malých a středních podniků
minulý týden byl spuštěn portál Cashback programu SK Slavia a rozeslány věrnostní karty fanouškům z předregistrace. První držitelé karet tak již mohou nakupovat u aktuálně více než 2200 obchodních parterů a kromě úspory ve formě cashbacku a hodnotných bodů na další velké slevy zároveň podpořit svůj klub částkou 1% z každého nákupu. Tyto peníze dostává SK Slavia od obchodních partnerů na podporu a rozvoj mládežnického programu tohoto fotbalového klubu.
Zajímavé určitě je, že SK Slavia plánuje rozdat 700 000 karet svým fanouškům jak při zápasech, tak online a přes své sponzory a partnery. Spolu se stávajícími členy věrnostního programu tak stoupne počet zákazníků vybavených takovouto univerzální věrnostní kartou na téměř 1 milion, což je zcela jistě zajímavé číslo i pro obchodníky, kteří dosud součástí věrnostního programu nejsou. Každý zapojený obchodník je zákazníkem snadno vyhledatelný na webu nebo v bezplatné mobilní aplikaci, součástí podpory prodeje je samozřejmě i označení provozovny, newslettery, reklama na sociálních sítích, apod.
Chcete i vy být součástí tohoto projektu? Chcete jako firma nebo poskytovatel služeb získat přístup k těmto zákazníkům a mít něco navíc oproti konkurenci? Chcete vy sami jako zákazník využívat výhod tohoto bezplatného univerzálního věrnostního programu a šetřit při svých nákupech? Napište mi pro více informací na milan.rericha(zavináč)gmail.com
Milan Řeřicha
Podpora malých a středních podniků