Propagace Lyoness Cashback Card na ČT sport
Vážení přátelé,
dobrou zprávou pro všechny partnerské obchodníky je jistě start propagační kampaně Lyoness Cashback Card na televizním kanálu ČT sport v průběhu vybraných sportovních zápasů. Výsledkem je větší povědomí zákazníků o značce Cashback card, což vede k vyššímu využívání této univerzální věrnostní karty zákazníky při nákupech v partnerských obchodech. Partneři Cashback programu (obchodníci) jsou současně tímto způsobem zviditelňováni v tomto stále silném médiu.
Brand logo Lyoness Cashback Card mohou diváci vidět též na stadionech při domácích zápasech fotbalového klubu SK Slavia, jehož je Lyoness hlavním partnerem, při zápasech HC Slovan Bratislava a také například během závodů série MotoGP, jak na závodišti, tak v televizních přenosech.
Chcete-li i vy využít fenoménu rychlého růstu držitelů Lyoness Cashback Card, oslovit svojí nabídkou více než čtvrt milionu českých zákazníků nebo podpořit známost vaší firmy prostřednictvím značky Cashback programu a profitovat tak z velkých reklamních kampaní v TV či na stadionech, kontaktujte mne pro zahájení potřebných kroků.
S přáním mnoha úspěchů
Milan Řeřicha
dobrou zprávou pro všechny partnerské obchodníky je jistě start propagační kampaně Lyoness Cashback Card na televizním kanálu ČT sport v průběhu vybraných sportovních zápasů. Výsledkem je větší povědomí zákazníků o značce Cashback card, což vede k vyššímu využívání této univerzální věrnostní karty zákazníky při nákupech v partnerských obchodech. Partneři Cashback programu (obchodníci) jsou současně tímto způsobem zviditelňováni v tomto stále silném médiu.
Brand logo Lyoness Cashback Card mohou diváci vidět též na stadionech při domácích zápasech fotbalového klubu SK Slavia, jehož je Lyoness hlavním partnerem, při zápasech HC Slovan Bratislava a také například během závodů série MotoGP, jak na závodišti, tak v televizních přenosech.
![]() |
Snímek: Patricius Prokopec |
![]() |
Snímek: ČT sport |
S přáním mnoha úspěchů
Milan Řeřicha