Propagace Lyoness Cashback Card na ČT sport

Vážení přátelé,

dobrou zprávou pro všechny partnerské obchodníky je jistě start propagační kampaně Lyoness Cashback Card na televizním kanálu ČT sport v průběhu vybraných sportovních zápasů. Výsledkem je větší povědomí zákazníků o značce Cashback card, což vede k vyššímu využívání této univerzální věrnostní karty zákazníky při nákupech v partnerských obchodech. Partneři Cashback programu (obchodníci) jsou současně tímto způsobem zviditelňováni v tomto stále silném médiu.


Brand logo Lyoness Cashback Card mohou diváci vidět též na stadionech při domácích zápasech fotbalového klubu SK Slavia, jehož je Lyoness hlavním partnerem, při zápasech HC Slovan Bratislava a také například během závodů série MotoGP, jak na závodišti, tak v televizních přenosech.

Snímek: Patricius Prokopec

Snímek: ČT sport
Chcete-li i vy využít fenoménu rychlého růstu držitelů Lyoness Cashback Card, oslovit svojí nabídkou více než čtvrt milionu českých zákazníků nebo podpořit známost vaší firmy prostřednictvím značky Cashback programu a profitovat tak z velkých reklamních kampaní v TV či na stadionech, kontaktujte mne pro zahájení potřebných kroků.

S přáním mnoha úspěchů

Milan Řeřicha

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti