Je možno svézt se na vlně a vydělat na rychlém růstu firmy? Říkáme ano.

Vážení přátelé,

pokud sledujete vývoj kolem společnosti Lyoness, provozující mezinárodní sdílený Cashback program, jistě jste si všimli masivního nástupu programu díky spolupráci s velkými partnery, jakými jsou například sportovní kluby Rapid Vídeň, Slavia Praha, HC Slovan Bratislava, Legia Warszawa a další. Během jednoho roku tak došlo ke spuštění celkem 8 velkých kooperací. Prozatímní vrchol je spuštění spolupráce s MotoGP, kdy v letošním roce odstartovala mediální kampaň a příští rok v květnu bude pokračovat distribucí MotoGP Cashback karty všem návštěvníkům závodů v pěti zemích. Na rok 2017 je taktéž naplánováno celkem 60 velkých kooperací v různých zemích světa.

Rychlý růst podobných rozměrů tedy nabízí obrovský potenciál, současně ale vyžaduje přiměřené zdroje a tak je dnes, po velmi omezenou dobu, možno získat za velmi zajímavých podmínek část této globální firmy, konkrétně podíl na nákupních obratech milionů lidí najednou. Jak je to možné, co to znamená a jak získat maximum? To jsem shrnul v tomto videu včetně velmi čerstvých aktualit.

V případě, že si chcete zajistit podíl na růstu zahraničních trhů a s ním i pravidelný trvalý příjem díky nákupům zákazníků v několika zemích, jsem vám k dispozici jako průvodce konkrétními kroky, které je třeba udělat, abyste se k tomuto velmi zajímavému podílu dostali včas a bez překážek.

S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha


UPDATE: od 2. 11. 2016 je pro sponzory otevřen South-East 2 Customer Cloud zahrnující šest balkánských zemí a Turecko. Jedná se dle (nejen) mého názoru o dosud nejzajímavější příležitost pro zhodnocení volných finančních prostředků.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti