Chceme být VIP
Vážení přátelé,
v minulých týdnech jsem se setkal s několika obchodníky, kteří měli pocit, že jejich očekávání z věrnostního programu zůstala naplněna jen z části. Probrali jsme se možnými důvody a zjistili, že my, zákazníci, očekáváme dvě věci - solidní servis a pocit, že je o nás dobře postaráno. Viz. moje video.
Nevěřte tomu, že jakýkoliv věrnostní program bude fungovat dobře sám od sebe. Že budete razítkovat kartičky hvězdičkami, počítat kolik nákupů kdo udělal nebo rozdáte cashback karty a zákazníci Vám radostí utrhají ruce a dramaticky změní svoje nákupní chování. To nám dnes nabízí téměř každý. Pokud za věrnostním programem není opravdová péče o zákazníka a komunikace s ním nejlépe o tom, co opravdu potřebuje, funguje pouze na 10%. A je jedno, jakou formu odměňování používáte.
Toto je tedy tip a výzva pro Vás obchodníky, kteří máte pocit, že Váš věrnostní program nefunguje nebo zákazníky nemotivuje. Možná jen nevíme, proč bychom se do něj měli zapojit. A proč zrovna u Vás. Dejte nám pocit, že jsme pro Vás důležití, a my Vám za to budeme věrní. Cashback Program, který doporučuji, Vám v tom v mnoha ohledech pomůže a velmi Vám usnadní práci, zejména ve viditelnosti Vaší firmy, propojení se zákazníky a komunikaci s nimi, ale to nejdůležitější je na Vás.
Inspirovat se můžete i zde, kde najdete 6 důvodů, proč váš věrnostní program nepřináší výsledky, jaké jste očekávali.
Jaká je Vaše zkušenost?
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
v minulých týdnech jsem se setkal s několika obchodníky, kteří měli pocit, že jejich očekávání z věrnostního programu zůstala naplněna jen z části. Probrali jsme se možnými důvody a zjistili, že my, zákazníci, očekáváme dvě věci - solidní servis a pocit, že je o nás dobře postaráno. Viz. moje video.
Nevěřte tomu, že jakýkoliv věrnostní program bude fungovat dobře sám od sebe. Že budete razítkovat kartičky hvězdičkami, počítat kolik nákupů kdo udělal nebo rozdáte cashback karty a zákazníci Vám radostí utrhají ruce a dramaticky změní svoje nákupní chování. To nám dnes nabízí téměř každý. Pokud za věrnostním programem není opravdová péče o zákazníka a komunikace s ním nejlépe o tom, co opravdu potřebuje, funguje pouze na 10%. A je jedno, jakou formu odměňování používáte.
Toto je tedy tip a výzva pro Vás obchodníky, kteří máte pocit, že Váš věrnostní program nefunguje nebo zákazníky nemotivuje. Možná jen nevíme, proč bychom se do něj měli zapojit. A proč zrovna u Vás. Dejte nám pocit, že jsme pro Vás důležití, a my Vám za to budeme věrní. Cashback Program, který doporučuji, Vám v tom v mnoha ohledech pomůže a velmi Vám usnadní práci, zejména ve viditelnosti Vaší firmy, propojení se zákazníky a komunikaci s nimi, ale to nejdůležitější je na Vás.
Inspirovat se můžete i zde, kde najdete 6 důvodů, proč váš věrnostní program nepřináší výsledky, jaké jste očekávali.
Jaká je Vaše zkušenost?
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
Komentáře
Okomentovat