Nová FIFA 17 zvyšuje viditelnost věrnostního programu

Vážení přátelé,

spíše jako zajímavost sdílím příspěvek upozorňující na přítomnost loga Lyoness na dresech hráčů v nové verzi hry FIFA 17 herní společnosti EA. Je to logické, společnost Lyoness jako autor a provozovatel sdíleného věrnostního Cashback Programu se v letošním roce stala partnerem několika významných sportovních klubů včetně například Rapid Vídeň, Legia Warszawa nebo Lech Poznań a dalších. Tato skutečnost se tedy odrazila i ve hře.

FIFA 17 Lyoness věrnostní Cashback Program pro firmy
autor příspěvku, snímek z FIFA 17
Na druhou stranu, fotbalová série FIFA je se 100 miliony prodaných kopií jednou z neúspěšnějších her vůbec, takže prezentace loga milionům hráčů ve spojení s herními emocemi je dalším střípkem ve zviditelňování firmy. Spolu s kampaněmi samotných sportovních klubů se pak jistě projeví i na spokojenosti partnerů věrnostního programu.

FIFA 17 Lyoness věrnostní Cashback Program pro firmy
autor příspěvku, snímek z FIFA 17
FIFA 17 Lyoness věrnostní Cashback Program pro firmy
autor příspěvku, snímek z FIFA 17
S přáním úspěšného týdne

Milan Řeřicha

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti