Vážení přátelé,
spíše jako zajímavost sdílím příspěvek upozorňující na přítomnost loga Lyoness na dresech hráčů v
nové verzi hry FIFA 17 herní společnosti EA. Je to logické, společnost Lyoness jako autor a provozovatel sdíleného věrnostního Cashback Programu se v letošním roce
stala partnerem několika významných sportovních klubů včetně například Rapid Vídeň, Legia Warszawa nebo Lech Poznań a dalších. Tato skutečnost se tedy odrazila i ve hře.
Na druhou stranu, fotbalová série FIFA je se 100 miliony prodaných kopií jednou z neúspěšnějších her vůbec, takže prezentace loga milionům hráčů ve spojení s herními emocemi je dalším střípkem ve zviditelňování firmy. Spolu s kampaněmi samotných sportovních klubů se pak jistě projeví i na spokojenosti partnerů věrnostního programu.
S přáním úspěšného týdne
Milan Řeřicha
Komentáře
Okomentovat