Wisła Kraków je dalším přírůstkem do rodiny sportovních klubů
Vážení přátelé,
dne 12. 10. 2016 bylo oficiálně oznámeno další fotbalové sponzorství. Polský fotbalový klub Wisła Kraków a společnost Lyoness, provozovatel Cashback Programu, spolu v předchozích dnech podepsali sponzorskou smlouvu na 3 následující roky.
Wisła Kraków je nejúspěšnějším polským fotbalovým klubem posledních let. Ve své historii vyhrála 13 polských mistrovských titulů, z toho sedm v posledních 12 sezónách. Zajímavostí může být, že za jejího největšího rivala v polském klubovém fotbale je nejčastěji považována Legia Warszawa. Vzájemné zápasy mezi těmito nejúspěšnějšími sportovními celky v Polsku bývají dosti výbušné povahy a dochází často i ke střetu mezi těmito fanouškovskými tábory.
V rámci sponzorské smlouvy získá Wisła Kraków od Lyoness 1,4 milionu złotých ročně plus další finanční příspěvky podle výsledků týmu v soutěžích. Lyoness měl být původně partnerem hlavním a sponzorský dar vyšší (hovořilo se o 2,5 milionech złotých ročně), ale po přerušení jednání v únoru s hlavním partnerem klubu Tele-Fonika bylo dosaženo současné podoby sponzorské dohody.
Nejzajímavějším zdrojem financí pro klub má být potom příjem z věrnostního programu pro jeho fanoušky, kteří dostanou klubové věrnostní karty s mnoha nákupními výhodami (cashback, slevové body, akční slevy, atd.). Wisła Kraków potom od společnosti Lyoness získá 1% z celkového obratu, který tito fanoušci svými nákupy u partnerů Cashback programu vytvoří. Z tohoto důvodu bude v průběhu příštích měsíců spuštěn vlastní věrnostní webový portál. Fanoušci svými nákupními obraty přispějí také do polského národního cloudu.
dne 12. 10. 2016 bylo oficiálně oznámeno další fotbalové sponzorství. Polský fotbalový klub Wisła Kraków a společnost Lyoness, provozovatel Cashback Programu, spolu v předchozích dnech podepsali sponzorskou smlouvu na 3 následující roky.
Wisła Kraków je nejúspěšnějším polským fotbalovým klubem posledních let. Ve své historii vyhrála 13 polských mistrovských titulů, z toho sedm v posledních 12 sezónách. Zajímavostí může být, že za jejího největšího rivala v polském klubovém fotbale je nejčastěji považována Legia Warszawa. Vzájemné zápasy mezi těmito nejúspěšnějšími sportovními celky v Polsku bývají dosti výbušné povahy a dochází často i ke střetu mezi těmito fanouškovskými tábory.
V rámci sponzorské smlouvy získá Wisła Kraków od Lyoness 1,4 milionu złotých ročně plus další finanční příspěvky podle výsledků týmu v soutěžích. Lyoness měl být původně partnerem hlavním a sponzorský dar vyšší (hovořilo se o 2,5 milionech złotých ročně), ale po přerušení jednání v únoru s hlavním partnerem klubu Tele-Fonika bylo dosaženo současné podoby sponzorské dohody.
Nejzajímavějším zdrojem financí pro klub má být potom příjem z věrnostního programu pro jeho fanoušky, kteří dostanou klubové věrnostní karty s mnoha nákupními výhodami (cashback, slevové body, akční slevy, atd.). Wisła Kraków potom od společnosti Lyoness získá 1% z celkového obratu, který tito fanoušci svými nákupy u partnerů Cashback programu vytvoří. Z tohoto důvodu bude v průběhu příštích měsíců spuštěn vlastní věrnostní webový portál. Fanoušci svými nákupními obraty přispějí také do polského národního cloudu.
Oznámení o oficiálním sponzorství najdete zde.
S přáním úspěšného dne
Milan Řeřicha
Zdroje: Wisla Krakow, Gazeta Krakowska, Wikipedia
S přáním úspěšného dne
Milan Řeřicha
Zdroje: Wisla Krakow, Gazeta Krakowska, Wikipedia
Komentáře
Okomentovat