Wisła Kraków je dalším přírůstkem do rodiny sportovních klubů

Vážení přátelé,

dne 12. 10. 2016 bylo oficiálně oznámeno další fotbalové sponzorství. Polský fotbalový klub Wisła Kraków a společnost Lyoness, provozovatel Cashback Programu, spolu v předchozích dnech podepsali sponzorskou smlouvu na 3 následující roky.

Wisła Kraków je nejúspěšnějším polským fotbalovým klubem posledních let. Ve své historii vyhrála 13 polských mistrovských titulů, z toho sedm v posledních 12 sezónách. Zajímavostí může být, že za jejího největšího rivala v polském klubovém fotbale je nejčastěji považována Legia Warszawa. Vzájemné zápasy mezi těmito nejúspěšnějšími sportovními celky v Polsku bývají dosti výbušné povahy a dochází často i ke střetu mezi těmito fanouškovskými tábory.

V rámci sponzorské smlouvy získá Wisła Kraków od Lyoness 1,4 milionu złotých ročně plus další finanční příspěvky podle výsledků týmu v soutěžích. Lyoness měl být původně partnerem hlavním a sponzorský dar vyšší (hovořilo se o 2,5 milionech złotých ročně), ale po přerušení jednání v únoru s hlavním partnerem klubu Tele-Fonika bylo dosaženo současné podoby sponzorské dohody.

Wisla Krakow Lyoness Cashback Program PLCC

Nejzajímavějším zdrojem financí pro klub má být potom příjem z věrnostního programu pro jeho fanoušky, kteří dostanou klubové věrnostní karty s mnoha nákupními výhodami (cashback, slevové body, akční slevy, atd.). Wisła Kraków potom od společnosti Lyoness získá 1% z celkového obratu, který tito fanoušci svými nákupy u partnerů Cashback programu vytvoří. Z tohoto důvodu bude v průběhu příštích měsíců spuštěn vlastní věrnostní webový portál. Fanoušci svými nákupními obraty přispějí také do polského národního cloudu.

Wisla Krakow Lyoness Cashback Program PLCC

Oznámení o oficiálním sponzorství najdete zde.



S přáním úspěšného dne

Milan Řeřicha
Zdroje: Wisla Krakow, Gazeta KrakowskaWikipedia

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti