Jak si vybrat úspěšný a funkční věrnostní program pro firmu

Vážení přátelé obchodníci,

pohráváte si s myšlenkou pořídit si do Vašeho obchodu věrnostní program? Všichni konkurenti už přeci nějaký mají a zákazníci sice tvrdí, že žádné kartičky nechtějí, ale přesto má nějakou formu věrnostní karty v peněžence 92% Čechů a má tam v průměru dokonce čtyři :)

Co by vlastně měl úspěšný věrnostní program umět? Jakou formu zvolit, abyste nezapadli do šedého průměru a neztratili se mezi milionem jiných firem, které nabízejí nezajímavé výhody a jejich program využívá jen pár nejvěrnějších zákazníků? Kdo bude ve firmě věrnostní program spravovat? Jak se o něm zákazníci dozvědí? A asi tak sto dalších otázek, na které je třeba si odpovědět.

věrnostní program pro firmu, co zákazník chce

Prošel jsem doslova desítky variant různých věrnostních programů, které jen lze najít, abych si udělal obrázek o tom, co funguje a co nejspíš ne. Nakonec jsem dospěl k tomu, že nejlepší řešení je současně to nejjednodušší. Tedy to, které je již hotové, přitom velkorysé a originální, protože pak si jej zákazníci cení a opravdu využívají.

Vše jsem shrnul do článku Proč je věrnostní Cashback Program lepší než razítka a kartičky s hvězdičkami, který si zde nyní můžete přečíst.

Věřím, že Vám text alespoň trochu pomůže v rozhodování, kterou cestou se ve Vašem podnikání vydat.

S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha




Související články

Související články

Z historie blogu