Jak si vybrat úspěšný a funkční věrnostní program pro firmu
Vážení přátelé obchodníci,
pohráváte si s myšlenkou pořídit si do Vašeho obchodu věrnostní program? Všichni konkurenti už přeci nějaký mají a zákazníci sice tvrdí, že žádné kartičky nechtějí, ale přesto má nějakou formu věrnostní karty v peněžence 92% Čechů a má tam v průměru dokonce čtyři :)
Co by vlastně měl úspěšný věrnostní program umět? Jakou formu zvolit, abyste nezapadli do šedého průměru a neztratili se mezi milionem jiných firem, které nabízejí nezajímavé výhody a jejich program využívá jen pár nejvěrnějších zákazníků? Kdo bude ve firmě věrnostní program spravovat? Jak se o něm zákazníci dozvědí? A asi tak sto dalších otázek, na které je třeba si odpovědět.
Prošel jsem doslova desítky variant různých věrnostních programů, které jen lze najít, abych si udělal obrázek o tom, co funguje a co nejspíš ne. Nakonec jsem dospěl k tomu, že nejlepší řešení je současně to nejjednodušší. Tedy to, které je již hotové, přitom velkorysé a originální, protože pak si jej zákazníci cení a opravdu využívají.
Vše jsem shrnul do článku Proč je věrnostní Cashback Program lepší než razítka a kartičky s hvězdičkami, který si zde nyní můžete přečíst.
Věřím, že Vám text alespoň trochu pomůže v rozhodování, kterou cestou se ve Vašem podnikání vydat.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
pohráváte si s myšlenkou pořídit si do Vašeho obchodu věrnostní program? Všichni konkurenti už přeci nějaký mají a zákazníci sice tvrdí, že žádné kartičky nechtějí, ale přesto má nějakou formu věrnostní karty v peněžence 92% Čechů a má tam v průměru dokonce čtyři :)
Co by vlastně měl úspěšný věrnostní program umět? Jakou formu zvolit, abyste nezapadli do šedého průměru a neztratili se mezi milionem jiných firem, které nabízejí nezajímavé výhody a jejich program využívá jen pár nejvěrnějších zákazníků? Kdo bude ve firmě věrnostní program spravovat? Jak se o něm zákazníci dozvědí? A asi tak sto dalších otázek, na které je třeba si odpovědět.
Prošel jsem doslova desítky variant různých věrnostních programů, které jen lze najít, abych si udělal obrázek o tom, co funguje a co nejspíš ne. Nakonec jsem dospěl k tomu, že nejlepší řešení je současně to nejjednodušší. Tedy to, které je již hotové, přitom velkorysé a originální, protože pak si jej zákazníci cení a opravdu využívají.
Vše jsem shrnul do článku Proč je věrnostní Cashback Program lepší než razítka a kartičky s hvězdičkami, který si zde nyní můžete přečíst.
Věřím, že Vám text alespoň trochu pomůže v rozhodování, kterou cestou se ve Vašem podnikání vydat.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha