Reakce obchodníků na Slávistický vánoční jarmark

Vážení přátelé,

v sobotu proběhl avizovaný Slávistický vánoční jarmark, jehož myšlenka vznikla necelé dva týdny před jeho realizací. Dokázali jsme tak, že kde je vůle, tam je i cesta. Obchodníci, kteří se do projektu zapojili, se tak zviditelnili způsobem a publiku, které pro ně bylo zatím zcela nedosažitelné a současně jsme dokázali fotbalovému klubu SK Slavia Praha, že dokážeme být partnerem hodným pozornosti.

Vše je připraveno, Slávistický vánoční jarmark může začít
Zde si můžete přečíst reakci jednoho z prodejců a shrnutí od hlavního organizátora jarmarku.

Vefa Sport Tábor

Včera jsem se zúčastnil jako jeden z dalších obchodníků prvního prodejního jarmarku na Slávii. Hostesky rozdávaly letáky s naší nabídkou a registrovaly nové členy, několik tisíc fanoušků na stadionu sledovalo naše komentované reklamy na obřích obrazovkách a my jsme ve stáncích před vstupem na stadion prodávali. Dovolte, abych udělal rekapitulaci.
I kdyby tržba byla nulová, což nebyla, má to pro obchodníka velký vedlejší přínos. Ptáte se proč? Celkové investice byly na úrovni nákladů 1/4 reklamní stránky v běžných regionálních novinách. Proti tomu rozdané letáky které si fanoušci četli, moje firma byla na obřích obrazovkách na stadionu Slávie během zápasu (což bych normálně nezaplatil) a několika kamarádům, když se dozvěděli, kde jsem měl reklamu, spadla čelist. Každý obchodník, který se zúčastnil může tuto akci využít zároveň ke své reklamě a jeho prestiž bude narůstat. Vždyť kdo si může dovolit mít reklamu na Slávii? Já jsem velmi spokojen. Děkuji organizátorům a Slávii.


Viktor Hojka, organizátor jarmarku

Přínosy slávistického vánočního jarmarku s Lyoness partnery

1) Tisíce kolemjdoucích.
2) Fanoušci poprvé viděli z několika kanálů najednou, že kdo nemá kartu, je mimo. To se teď musí opakovat tak, aby se i opravdoví mimoňové chytli za hlavu a vzali si ji.
3) Hostesky Slavie na několika místech u několika vchodů dávaly cashback kartu.
4) Někteří naši obchodníci také dali svou cashback kartu, z čehož měli opravdu radost.
5) Stovky lidí viděli, že s cashback kartou mohou mít i kominické služby, či hračky nebo dokonce taxi s cashbackem.
6) Obchodníci, kteří si stoupli před stánek a odchytávali lidi, měli více návštěvníků než, ti kteří jen čekali.
7) Posun spolupráce Lyoness se Slávií na další úroveň
8) Od února se budou načítat členské výhody na vstupenky

Věci ke zlepšení: tisíce kolemjdoucích mířících ke svým autům.

Moc děkuji přítomným obchodníkům, protože společně jsme mimochodem pomohli SK-CZ cloudu. Vy, kteří máte SK-CZ cloud, pokorně poděkujte zmrzlým obchodníkům, kteří vám přinesli do tohoto cloudu body. Jestli máte pocit, že je to málo, prosím, zorganizujte větší akci s většími nákupy a sám půjdu příkladem ve vystavování.



Jeden z výsledků je však jasný - pokud jste firma a chcete se zviditelnit desítkám tisíc slávistických fanoušků, kontaktujte mne co nejdříve, abychom vás mohli zařadit třeba hned do dalšího slávistického letáku.


S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti