Italský zákaznický cloud otevřen pro sponzory

Vážení přátelé,

ode dneška je možno stát se sponzorem italského zákaznického cloudu, který sdružuje držitele cashback karty bez doporučitele a dává tak příležitost podílet se na obratech white label kooperací v Itálii. Uvolnění do prodeje proběhlo po týdenním kole předprodejů, kdy si podíl v ITCC mohli přednostně zakoupit sponzoři některého z doposud uvedených zákaznických cloudů (ATCC, SKCZCC, PLCC, S-E1CC, S-E2CC nebo NCC).


Italský cloud zahrnuje držitele karty, kteří se sami zaregistrují přes webové stránky (vč. registrací uskutečněných před 29.5.2017), fanoušci fotbalových klubů italské série A, motocyklové soutěže MotoGP a dalších white label kooperací a partnerů věrnostního programu Cashback World. Počet podílů dostupných pro sponzory je celkem 88 888. Od 29. května 2017 do 16. října 2017 bude ITCC procesován z hlediska techniky a infrastruktury. Dne 16. října 2017 bude oficiální start. Objem SP bude pro Sponzory ITCC shromažďován od 29. května 2017.


Itálie je v rámci Lyoness nejrychleji rostoucí zemí co do počtu partnerských firem, nákupních obratů i členů. Průměrně každý osmý obchodní partner programu je právě v Itálii.

starší obrázek pro představu o počtu Lyoness / Cashback World
akceptačních míst v Itálii
ITCC je sám o sobě velice zajímavou příležitostí k získání "doživotních" podílů na nákupních obratech tisíců zákazníků. Možná poprvé v historii má obyčejný člověk možnost stát se sponzorem velkých sportovních klubů a firem a spolu s tím i podílníkem na souvisejících výnosech. Tato příležitost končí okamžikem vyprodání zbývajících sponzorských podílů.

Máte-li zájem stát se sponzorem ITCC nebo jiných zákaznických cloudů, napište mi. Vysvětlím vám potenciál i rizika, abyste se mohli kvalifikovaně rozhodnout.

S přáním úspěšného dne

Milan Řeřicha


Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti