E-mailový automat pomáhá firmám "roznakupovat" jejich zákazníky
Vážení přátelé,
pokud jste marketérem nebo partnerskou firmou Lyoness / Cashback World programu, nejspíš jste již řešili následující problém. Zákazníkovi se Vaše věrnostní karta líbí, rád si ji vezme, udělá první nákup a tím jeho aktivita skončí. V lepším případě ji ještě sem tam vytáhne, ale to, co jste si od toho slibovali, se nekoná - pravidelné nákupy a změna nákupního chování.
Většinou jsme tyto věci řešili některým z následujících způsobů:
O účinnosti (nebo spíš neúčinnosti) těchto metod jsme se mnohokrát přesvědčili, až jsme nakonec dospěli k rozhodnutí postavit automatický a efektivní systém, který každého zákazníka zcela sám provede všemi možnostmi věrnostního programu, ukáže mu jeho velké výhody a namotivuje jej věrnostní kartu pravidelně používat a tím významně šetřit a získávat při svých pravidelných nákupech.
Program vznikal několik měsíců a dostal název Roznakupování. Jedná se o promyšlenou, ucelenou a k efektivitě vyladěnou e-mailovou sérii v kombinaci s webovými stránkami, která nového držitele karty provede v průběhu osmi týdnů následujícími oblastmi věrnostního programu:
Program používáme od začátku roku roku 2017 a výsledky jsou jednoduše skvělé. Neustále měříme účinnost a všechny části programu vylepšujeme podle toho, co funguje nejlépe a nejefektivněji. Nejlepším výsledkem je - lidé, kteří ShopUp program absolvují, jsou nadšeni a používají cashback kartu výrazně častěji. Poté, co jsme začali program používat, vzrostl průměrný obrat naší části nákupní sítě více než čtyřnásobně a současně se nám uvolnily ruce pro další práci.
Pokud Vás toto téma zajímá více, navštivte stránku slevovakarta.info a vytvořte si zde bezplatně účet. Najdete zde také ukázky programu a další, podrobnější informace.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
Specialista věrnostního programu, Lyconet marketer
pokud jste marketérem nebo partnerskou firmou Lyoness / Cashback World programu, nejspíš jste již řešili následující problém. Zákazníkovi se Vaše věrnostní karta líbí, rád si ji vezme, udělá první nákup a tím jeho aktivita skončí. V lepším případě ji ještě sem tam vytáhne, ale to, co jste si od toho slibovali, se nekoná - pravidelné nákupy a změna nákupního chování.
Většinou jsme tyto věci řešili některým z následujících způsobů:
- osobní vysvětlení všech možností programu (1 hodina a více monologu za souhlasného přikyvování dotyčného držitele karty)
- vysvětlení jen základních principů a odkazem na web, kde si zákazník může zjistit zbytek sám
- letákem či brožurou s instrukcemi, které si měl zákazník doma "nastudovat"
- seznamem partnerských obchodníků v okolí s tím, že tam bude zákazník s naší věrnosntí kartou sám chodit
- ručně rozesílanými e-mailovými zprávami, které zákazníka nasměrují do dalších partnerských obchodů
- společným nákupem, kdy jsme předvedli, jak kartu používat s následným vysláním do světa dalších obchodů
- dali jsme mu kartu a dál se nestaráme, nemáme na to čas
O účinnosti (nebo spíš neúčinnosti) těchto metod jsme se mnohokrát přesvědčili, až jsme nakonec dospěli k rozhodnutí postavit automatický a efektivní systém, který každého zákazníka zcela sám provede všemi možnostmi věrnostního programu, ukáže mu jeho velké výhody a namotivuje jej věrnostní kartu pravidelně používat a tím významně šetřit a získávat při svých pravidelných nákupech.
V programu si můžete nahrát vlastní obrázek zákaznické karty a nastavit podpis, pozdrav a oslovení zákazníka |
Program vznikal několik měsíců a dostal název Roznakupování. Jedná se o promyšlenou, ucelenou a k efektivitě vyladěnou e-mailovou sérii v kombinaci s webovými stránkami, která nového držitele karty provede v průběhu osmi týdnů následujícími oblastmi věrnostního programu:
- Nakupování v kamenných obchodech
- Nakupování v online shopech
- Pochopení výhod cashback programu
- Nastavení webové aplikace
- Mobilní aplikace
- Pokročilé vyhledávání obchodníků
- SP Deals
- Jak a proč si nastavit pravidelné platby
- Doporučení programu přátelům
- Shrnutí, doporučení
- … a několik dalších věcí
- Více zákazníků, kteří opravdu nakupují
- Vyšší průměrné nákupy vašich zákazníků
- Vyšší kariérní stupeň
- a peníze zpět z Easy Shop plus
![]() |
Zprávy jsou odlaďovány tak, aby byly nejen obsahově žádoucí, ale splňovaly i přísné antispamové podmínky |
Program používáme od začátku roku roku 2017 a výsledky jsou jednoduše skvělé. Neustále měříme účinnost a všechny části programu vylepšujeme podle toho, co funguje nejlépe a nejefektivněji. Nejlepším výsledkem je - lidé, kteří ShopUp program absolvují, jsou nadšeni a používají cashback kartu výrazně častěji. Poté, co jsme začali program používat, vzrostl průměrný obrat naší části nákupní sítě více než čtyřnásobně a současně se nám uvolnily ruce pro další práci.
Pokud Vás toto téma zajímá více, navštivte stránku slevovakarta.info a vytvořte si zde bezplatně účet. Najdete zde také ukázky programu a další, podrobnější informace.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
Specialista věrnostního programu, Lyconet marketer