E-mailový automat pomáhá firmám "roznakupovat" jejich zákazníky

Vážení přátelé,

pokud jste marketérem nebo partnerskou firmou Lyoness / Cashback World programu, nejspíš jste již řešili následující problém. Zákazníkovi se Vaše věrnostní karta líbí, rád si ji vezme, udělá první nákup a tím jeho aktivita skončí. V lepším případě ji ještě sem tam vytáhne, ale to, co jste si od toho slibovali, se nekoná - pravidelné nákupy a změna nákupního chování.


Většinou jsme tyto věci řešili některým z následujících způsobů:

  • osobní vysvětlení všech možností programu (1 hodina a více monologu za souhlasného přikyvování dotyčného držitele karty)
  • vysvětlení jen základních principů a odkazem na web, kde si zákazník může zjistit zbytek sám
  • letákem či brožurou s instrukcemi, které si měl zákazník doma "nastudovat"
  • seznamem partnerských obchodníků v okolí s tím, že tam bude zákazník s naší věrnosntí kartou sám chodit
  • ručně rozesílanými e-mailovými zprávami, které zákazníka nasměrují do dalších partnerských obchodů
  • společným nákupem, kdy jsme předvedli, jak kartu používat s následným vysláním do světa dalších obchodů
  • dali jsme mu kartu a dál se nestaráme, nemáme na to čas

O účinnosti (nebo spíš neúčinnosti) těchto metod jsme se mnohokrát přesvědčili, až jsme nakonec dospěli k rozhodnutí postavit automatický a efektivní systém, který každého zákazníka zcela sám provede všemi možnostmi věrnostního programu, ukáže mu jeho velké výhody a namotivuje jej věrnostní kartu pravidelně používat a tím významně šetřit a získávat při svých pravidelných nákupech.
V programu si můžete nahrát vlastní obrázek zákaznické karty
a nastavit podpis, pozdrav a oslovení zákazníka

Program vznikal několik měsíců a dostal název Roznakupování. Jedná se o promyšlenou, ucelenou a k efektivitě vyladěnou e-mailovou sérii v kombinaci s webovými stránkami, která nového držitele karty provede v průběhu osmi týdnů následujícími oblastmi věrnostního programu:
  • Nakupování v kamenných obchodech
  • Nakupování v online shopech
  • Pochopení výhod cashback programu
  • Nastavení webové aplikace
  • Mobilní aplikace
  • Pokročilé vyhledávání obchodníků
  • SP Deals
  • Jak a proč si nastavit pravidelné platby
  • Doporučení programu přátelům
  • Shrnutí, doporučení
  • … a několik dalších věcí
Výsledky programu jsou
  • Více zákazníků, kteří opravdu nakupují
  • Vyšší průměrné nákupy vašich zákazníků
  • Vyšší kariérní stupeň
  • a peníze zpět z Easy Shop plus
Zprávy jsou odlaďovány tak, aby byly nejen obsahově žádoucí,
ale splňovaly i přísné antispamové podmínky

Program používáme od začátku roku roku 2017 a výsledky jsou jednoduše skvělé. Neustále měříme účinnost a všechny části programu vylepšujeme podle toho, co funguje nejlépe a nejefektivněji. Nejlepším výsledkem je - lidé, kteří ShopUp program absolvují, jsou nadšeni a používají cashback kartu výrazně častěji. Poté, co jsme začali program používat, vzrostl průměrný obrat naší části nákupní sítě více než čtyřnásobně a současně se nám uvolnily ruce pro další práci.

Pokud Vás toto téma zajímá více, navštivte stránku slevovakarta.info a vytvořte si zde bezplatně účet. Najdete zde také ukázky programu a další, podrobnější informace.

S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha
Specialista věrnostního programu, Lyconet marketer

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti