Co je nového v oblasti zákaznických cloudů

Vážení přátelé,

blíží se první historická výplata sponzorům zákaznických cloudů. Konkrétně se jedná o rakouský zákaznický cloud, zahrnující SK Rapid Vídeň, organizace SporthilfeLandes Feuerwehr a další a podle toho, co již víme, můžeme být jako sponzoři více než spokojeni.


Pro připomenutí: rakouský zákaznický cloud byl pro sponzory oficiálně otevřen v září 2015 v celkovém počtu 8 888 sponzorských podílů a oficiálně odstartován v prosinci 2015. První kumulativní výplata nashromážděných Shopping Points je naplánována na 20. prosince 2017, následovaná pravidelnými měsíčními výplatami Shopping Points po dobu dalších 48 měsíců. Přidělené Shopping Points jsou v rámci zúčtovacího programu směnitelné za hotovost vůči slevovým poukázkám, podporují objem obratů v kariéře Lyconet marketera a také vyhospodařují zúčtovací jednotky v odměňovacím programu. To vše je tedy zdroj peněz, které marketer na základě výkonu cloudu obdrží jako svoji odměnu za podporu tohoto projektu.

Na princip fungování zákaznických cloudů a jejich potenciální výnosnost se můžete podívat v tomto videu.

Než ale dojde ke zmíněné první očekávané výplatě, pojďme se podívat, do jaké podoby se projekt zákaznických cloudů za uplynulé dva roky vyvinul:

  • celkem bylo zatím spuštěno 8 zákaznických cloudů pokrývajících celkem 22 zemí západní, střední a východní Evropy. Pro zajímavost, rakouský zákaznický cloud z nich byl nejmenší a výkonově nejslabší, a přesto výnosově velice zajímavý.
  • bylo nasmlouváno celkem 18 white label kooperací (sportovní kluby, organizace), které zásobují současné zákaznické cloudy fanoušky a zákazníky.
 

  • prodejní objem pak zajišťuje spolupráce s mnoha řetězci, například Carrefour, sítě čerpacích stanic Lukoil, PKN Orlen a dalších, ale také dlouhá řada mezinárodních i lokálních online i kamenných obchodů. Za dva roky se počet obchodníků akceptujích cashback kartu zvýšil z přibližně 40 tisíc na 75-80 tisíc a dále roste.


  • logo Cashback World je tak nyní viditelné na stále více místech a stává se synonymem zajímavého nakupování s výhodami.


Pokud vás zajímá, jaký potenciál zákaznické cloudy mají a jak fungují, doporučuji shlédnout toto starší, ale z hlediska principů a fungování stále aktuální video.

Pokud jste pak rozhodnuti z tohoto vývoje profitovat a získat doživotní podíl na nákupních obratech zákazníků po celém světě, doporučuji jednat rychle. Některé ze zákaznických cloudů jsou již vyprodané. Například rakouský, slovensko-český, polský, south-east 1 a nordic cloudy jsou již rozebrané a není možné si je pořídit.

V tuto chvíli jsou k dispozici poslední sponzorské podíly italského, south-east 2 a relativně nedávno otevřeného španělsko-portugalského cloudu. Z hlediska krytí pak doporučuji pořídit si ideálně alespoň jeden podíl v každém z nich.

Jak na to? Kontaktujte mne prostřednictvím tohoto formuláře, spojím se s Vámi, dovysvětlím co třeba a pomohu vše správně nastavit:

S přáním úspěšného dne

Milan Řeřicha


Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti