Přivítejte novou značku: myWorld

Vážení přátelé,

od 2. 11. 2017 můžete na sociálních sítích vídat novou značku myWorld. Jedná se o další krok ke zprůhlednění a sjednocení komunikace směrem k zákazníkům.
Značka myWorld zahrnuje skupinu firem, služeb a nadací: Cashback World, White Label Solutions, Cashback Solutions, Greenfinity Foundation a Child & Family Foundation. Podrobnější informace najdete na nově puštěném webu www.myworld.com




Cashback World je masivní věrnostní program, který umožňuje zákazníkům získávat nákupní výhody (peníze zpět a nákupní body) u téměř 90 tisíc obchodníků a firem ve 47 zemích světa. Účast na Cashback World je pro zákazníka vždy bezplatná. Pokud chcete tento velký věrnostní program využívat, můžete začít zde (kde ode mne dostanete několik zajímavých dárků navíc) :)



White Label Solutions zahrnuje spolupráci s řadou významných sportovních klubů a organizací, například SK Slavia Praha, HC Kometa Brno, Lechia Gdańsk, MotoGP, a řada dalších.


Cashback Solutions jsou pak řešením pro obchodníky, kteří chtějí lépe a účinněji pracovat se svými zákazníky, zvýšit svůj zisk a zajistit si stabilitu podnikání i mimo sezónní výkyvy. Umožňuje pracovat se zákazníky osobnějším způsobem a lépe je motivovat k opakovaným nákupům. Každý obchodník je také současně prezentován i na cashback portálech všech White Label kooperací, v mobilní aplikaci pro zákazníky a dalších komunikačních kanálech včetně sociálních sítí.



Child & Family Foundation a Greenfinity Foundation jsou nadace, které pomáhají potřebným dětem v několika zemích světa (včetně ČR), budují a podporují několik škol, starají se o přístup k pitné vodě v oblastech, kde jí je nedostatek a podporují či provozují řadu dalších projektů.

To vše společně tedy nyní najdete pod hlavičkou myWorld.

S přáním úspěšného dne

Milan Řeřicha




Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti