Pro obchodníky: jaký věrnostní program je nejlepší?

Vážení přátelé,

před více než rokem jsem napsal úvahu o tom, jaký věrnostní program má z hlediska obchodníka největší účinnost a co by měl dobrý program splňovat. Při pohledu zpět mohu s uspokojením konstatovat, že původní shrnutí neztratilo nic ze své aktuálnosti. Význam a přínos kvalitního věrnostního programu pak potvrzují i výsledky obchodníků, kteří s programem aktivně pracují. Zde jen jeden příklad z mnoha:

příklad obratů partnera Cashback World, drogerie, 90 dní
Příklad obratů zákazníků s Cashback World kartou za 90 dní,
prodejna, středně velké město
Dobře nastavený a vyladěný zákaznický program totiž zákazníka opravdu motivuje k opakovaným návštěvám a obchodníkovi přináší něco navíc. V tom se výrazně liší od slevy, která funguje jednorázově a jakmile někdo nabídne slevu vyšší, zákazník opět odchází. Troufám si tvrdit, že to na vlastní kůži poznal každý, kdo dnes provozuje nějaký obchod. Jak tomu zabránit, co změnit a jaký program využít si můžete přečíst zde.

S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha
Specialista věrnostního programu





Související články

Související články

Z historie blogu