Nová funkce UTERM: dodatečné informace o zákazníkovi

Vážení přátelé,

dnes proběhl další update webového rozhraní Cashback Solutions UTERM pro načítání zákaznických výhod a práci obchodníka s věrnostním programem Cashback World. Nová funkce je dostupná ve verzích Cashback Solutions Basic a Professional a můžete díky ní u každého zákazníka evidovat další údaje dle vaší potřeby. Zákazníky si tak budete moci lépe třídit do skupin a oslovovat je konkrétněji na základě jejich preferencí.

Cashback Solutions CZ - nová funkce - dodatečné informace - milanrericha.cz

Nastavení je velice snadné a intuitivní. Novou položku najdete v menu v sekci Nastavení - Dodatečné informace. Vybrat si můžete ze dvou variant pole - textové pole pro vkládání libovolné hodnoty textového typu, nebo výběr z definovaných možností. Pokud například prodáváte klobouky, můžete si u každého zákazníka poznačit jeho velikost a příště ho překvapit vaší znalostí a nabídnout mu odpovídající zboží. Údaj můžete též využít například při posílání newsletteru (dostupné ve verzi Cashback Solutions Professional) a docílit tak mnohem přesnějšímu zaměření, tedy i počtu zákazníků, kteří na vaši výzvu ke koupi zareagují.

Cashback Solutions CZ - nová funkce - dodatečné informace - příklad využití - milanrericha.cz
Příklad nastavení dodatečné informace o zákazníkovi

UTERM je nástupcem staršího webového rozhraní VTERM pro registraci nákupů zákazníka - člena věrnostního programu Cashback World. Oproti VTERM integruje řadu dalších funkcí pro snadnější používání, jako například práce s CRM zákaznickou databází, vytváření a administrace SP Deal, vytváření a správu newsletterů a zákaznických průzkumů, správu uživatelských účtů a další.

S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha

Zdroj a obrázek: myWorld, Cashback Solutions, eyetime

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Bezplatné období Cashback Programu končí

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti