Bezplatné období Cashback Programu končí

Vážení přátelé,

již za týden končí několikaměsíční akce světového věrnostního programu Cashback World, která umožnila vybraným partnerům připojit se k tomuto programu bezplatně. Jen v ČR se k programu takto přidalo více než 400 nových partnerských společností, ve světovém měřítku pak více než 35 000 nových společností.
Zda bude prodloužena nevíme, osobně se spíše domnívám že ne a že se společnost myWorld nyní bude opět soustředit na to, aby všichni noví partneři vešli ve známost u svých lokálních zákazníků a turistů a dostali tak pozornost, která jim zajistí zajímavé obraty.

Standardní ceny Cashback Programu - v rámci promoakce končící 30. září máte ještě několik dní možnost připojit svoji firmu v případě varianty Light (akceptační) za 0 Kč, a v případě variant Basic a Professional (věrnostní + vlastní zákaznický program) se slevou 50%

Při té příležitosti Vás chci vyzvat - chcete-li do programu Cashback World připojit bezplatně sebe, Vaši firmu, některou Vaši další pobočku, spřátelenou firmu nebo obchod Vašeho známého (i z jiného oboru podnikání), ozvěte se mi nebo mu dejte nejlépe obratem vědět, předejte mu kontaktní údaje na mne, případně vašeho merchant marketéra, nebo nám po předchozí domluvě s ním pošlete kontaktní údaje, abychom měli čas jej zkontaktovat, vyhodnotit a zahájili proces připojení nejpozději do 26. září. Protože je cena připojení ke Cashback World nyní dočasně snížena až na výslednou 0 Kč, mohou se k programu bezbolestně připojit i drobní živnostníci nebo malé firmy, které chtějí dodatečně zviditelnit svoje služby velké skupině našich zákazníků. Minimálně tak získají bezplatnou reklamu v rámci našeho rostoucího programu. Máte-li tedy někoho takového mezi Vašimi známými, dejte jim prosím vědět.

Co jako partneři Cashback World dostanete? Zde je přehled forem propagace, které může mít Vaše firma bezplatně v rámci spolupráce:

  • komunikace nového partnera na našich marketingových kanálech (weby, soc. sítě, …)
  • personifikovaná prezentace / profil na webových stránkách cashbackworld.com
  • prezentace na partnerských webech našich velkých kooperací: SK Slavia Praha, HC Kometa Brno, MotoGP, SK Rapid Vídeň, Inter Milan a dalších cca 12 sportovních klubů a organizací (např. Sporthilfe, apod.)
  • bannery a upoutávky na našich sociálních sítích (facebook, instagram)
  • upoutávky ve facebookových skupinách marketerů - nezávislých spolupracovníků Cashback World
  • profil, informace, mapa, případně banner v mobilní aplikaci Cashback App
  • možnost zaslání pozvánky do podniku nebo na mimořádné akce formou newsletteru našim členům (aktuálně cca 300 tis. v ČR), a to i opakovaně dle marketingového plánu
  • možnost videopozvánky na našich sociálních sítích a na mezinárodní webové Cashback World TV
  • vzájemná propagace – přeposílání zákazníků – mezi nekonkurujícími společnostmi (řídí si sami partneři)
Na všechny tyto způsoby prezentace máte nárok zdarma po celou dobu platnosti smlouvy. Stejně tak bude Vaše prezentace uvedena bezplatně na webech a v mobilních aplikacích i všech dalších budoucích kooperativních partnerů (sportovních klubů apod.). Jediné, co je po partnerských společnostech požadováno, je zpětná provize z obratů uskutečněných členy Cashback World. Výše zpětné provize se sjednává individuálně s ohledem na odvětví, ve kterém firma podniká.


Děkuji za spolupráci a přeji klidný víkend.

Bc. Milan Řeřicha
E-mail: milan.rericha(a)gmail.com
Telefon: +420 775 220 191
Messenger: http://m.me/milan.rericha


Update 21. 9. 2018 - potvrzeno, akce prodloužena nebude. Pro uzavření nových partnerů zdarma nebo v případě CS Basic či CS Professional s 50% slevou je čas jen do 30. 9. 2018

Kontaktní formulář pro zájemce o připojení k programu Cashback World (vyplňte údaje a budeme Vás kontaktovat):

Napište prosím několik informací o sobě.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Elektronické poukázky eVouchers přišly i do ČR

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti