Nové značky skupiny myWorld

Vážení přátelé,

na právě skončeném Lyconet Elite Seminar 2018 v polském Krakově byly mimo dalších informací představeny i další značky, s kterými se budeme v rámci skupiny myWorld stále častěji setkávat. Některé z nich jste mohli vídat již nějaký čas, např. Cashback World (věrnostní program), Cashback Solutions (zákaznický program pro malé a střední podniky), Organic+ (doplňky stravy) a eyetime (mobilní komunikátor). White Label Solutions, pod které spadá řešení pro sportovní kluby a velké organizace, dostaly svoji vlastní značku. Vznikly i další, například sportsWorld, eventWorld, mediaWorld či myWorld 360° innovation lab. Postupně se pokusím ke každé z nich napsat něco více, případně sledujte oficiální komunikační kanály společnosti.


S přáním úspěšného podnikání

Milan Řeřicha

Zdroj: Lyconet

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nový Lyconet: větší důraz na práci se zákazníky a nové funkce i odměny

Nový partner: Pizza Mňam, Praha

Nová funkce UTERM: registrace nového zákazníka do věrnostního programu

3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz

Cashback World: v jaké fázi rozvoje trhu se nalézáme aneb vize budoucnosti