Počet členů Cashback World přesáhl 14 milionů, oslovíte je?
Vážení obchodní partneři,
počet zákazníků registrovaných v programu Cashback World přesáhl oficiálně 14 milionů členů. Komunita držitelů věrnostní karty se tak rozrůstá stále rychleji a je jen na vás, zda tuto příležitost efektivně využijete nebo ji necháte proplout bez povšimnutí kolem.
Při této příležitosti připomínám 3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz - článek, který jsem napsal před více než rokem, aktuální je ale stále.
Věrnostní program Cashback World je totiž sdílený věrnostní a zákaznický program, který umí při správném použití výrazným způsobem zvýšit obrat obchodníka a z náhodných zákazníků učinit zákazníky věrné. Zákazník díky programu Cashback World získává zajímavé odměny a výhody nejen u vás, ale i všech zapojených obchodních partnerů, a obchodník na oplátku získává nové zákazníky a nové zdroje příjmů. Cashback World také ulehčuje marketingovou strategii obchodníka a činí jej přitažlivým pro zákazníky pomocí tradičních i inovativních nástrojů jako jsou například SMS servis nebo mobilní platby. Během příštího roku se pak rozběhnou i další zajímavé doplňkové služby - sledujte oficilní oznámení a třeba i tento můj blog.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
počet zákazníků registrovaných v programu Cashback World přesáhl oficiálně 14 milionů členů. Komunita držitelů věrnostní karty se tak rozrůstá stále rychleji a je jen na vás, zda tuto příležitost efektivně využijete nebo ji necháte proplout bez povšimnutí kolem.
Při této příležitosti připomínám 3+1 způsob, jak skrze program Cashback World oslovit více zákazníků a vydělat více peněz - článek, který jsem napsal před více než rokem, aktuální je ale stále.
Věrnostní program Cashback World je totiž sdílený věrnostní a zákaznický program, který umí při správném použití výrazným způsobem zvýšit obrat obchodníka a z náhodných zákazníků učinit zákazníky věrné. Zákazník díky programu Cashback World získává zajímavé odměny a výhody nejen u vás, ale i všech zapojených obchodních partnerů, a obchodník na oplátku získává nové zákazníky a nové zdroje příjmů. Cashback World také ulehčuje marketingovou strategii obchodníka a činí jej přitažlivým pro zákazníky pomocí tradičních i inovativních nástrojů jako jsou například SMS servis nebo mobilní platby. Během příštího roku se pak rozběhnou i další zajímavé doplňkové služby - sledujte oficilní oznámení a třeba i tento můj blog.
S přáním úspěšného podnikání
Milan Řeřicha
Komentáře
Okomentovat