Jaký byl rok 2019 z pohledu Cashback World

Vážení přátelé,

ke konci kalendářního roku je tradicí ohlédnout se zpět a zhodnotit uplynulé období. Zde je tedy v kostce to, čeho dosáhl světový věrnostní a zákaznický program Cashback World, který běžným zákazníkům vrací peníze z jejich nákupů zpět. Pokud jej neznáte nebo ještě nevyužíváte, jednoduše se bezplatně zaregistrujte a nechte si vracet peníze od více než 140 000 obchodníků po celém světě.


Kam jsme se tedy letos posunuli?
  • věrnostní program Cashback World hlásí 14 000 000 členů (výrazný posun oproti loňskému roku)
  • zákazníci dostávají výhody u více než 140 000 obchodních partnerů, což ve skutečnosti znamená okolo půl milionu poboček a míst, kde lze za svůj nákup získat peníze zpět a další zajímavé odměny
  • mobilní aplikace Cashback App dostala nový, moderní kabát
  • program Cashback World může nyní každý zákazník využít ve 48 zemích světa, nově včetně Malajsie. Ke všemu stačí jeden účet ve věrnostním programu, ideálně v kombinaci s aplikací Cashback App v mobilním telefonu
  • i samotné fyzické plastové věrnostní karty, které jsou volitelným doplňkem k vašemu věrnostnímu účtu doznaly rebranding a více než dříve nyní ukazují na spojení s největším věrnostním programem
  • v České republice a dalších zemích bylo otevřeno internetové nákupní centrum myWorld.com. Přihlásíte-li se stejnými přihlašovacími údaji jako do věrnostního programu Cashback World, dostanete i zde automaticky z každého nákupu peníze zpět.
Kromě toho byla spuštěna nebo se výrazně posunula řada podpůrných i samostatných projektů jako např. mobilní komunikátor eyetime a připravovaná virtuální měna eCredits. zjednodušení a změn doznalo i oddělení síťového byznysu Lyconet, spuštěn byl EliteClub a další projekty. Na další novinky a skvělé věci se můžeme těšit hned po Novém roce.

S pozdravem a přáním úspěšného roku 2020

Milan Řeřicha




Související články

Komentáře

Související články

Z historie blogu