Jak reklamovat nenačtený nákup

Vážení přátelé,

technika je technika a lidé jsou lidé. Občas se tedy stane, že nedojde k načtení vašeho nákupu do systému Cashback World a hrozí tak, že nezískáte slíbené výhody, pro které jste si k obchodníkovi přišli. Mezi nejčastější důvody patří:
  • obsluha pokladny (typicky brigádník) neví, co má dělat a řekne vám, že žádný Cashback World nezná
  • obsluha pokladny neví co dělat a slíbí vám, že nákup načte dodatečně, ale nikdy k tomu nedojde 
  • obchodník se z nějakého důvodu rozhodne, že vám prostě nákup nenačte (ano, i to se mi stalo)
  • máte ve webovém prohlížeči blokátor reklam nebo jiný doplněk prohlížeče (anonymizér apod.), který znemožňuje partnerskému online obchodu identifikovat, že jste přišli ze stránky cashbackworld.com nebo mobilní aplikace Cashback App

Pokud ani po urgenci obchodníka nebo několika dnech nevidíte provedený nákup v sekci Moje nákupy, řešení je celkem snadné. Na stránce cashbackworld.com se přihlaste svými přihlašovacími údaji a otevřete Kontaktní formulář:


Pokračujte na záložku Dodatečné načtení nákupu a vyplňte všechny požadované informace. Velmi vám pomůže, pokud máte od obchodníka účtenku (pokud tušíte, že by mohl být s načtením problém, raději si ji od něj vezměte). Stačí ji vyfotografovat např. mobilním telefonem tak aby byly údaje čitelné a přiložit ji v poli Uložte soubor s fakturou. Do zprávy na konci formuláře můžete napsat důvod, proč k načtení nedošlo - pomůžete tím k odstranění problému a nápravě situace.


Vyplněný formulář odešlete a během několika minut vám přijde potvrzení o jeho přijetí na straně myWorld (automaticky generovaná zpráva). V případě potřeby cokoliv doplnit vám ještě napíše pracovník české kanceláře myWorld s prosbou o doplnění.

Pracovníci reklamačního oddělení myWorld nákup v systému prověří a pokud jste postupovali správně (zejména v případě online nákupu, tedy přešli jste na stránku online obchodu přes stránku cashbackworld.com nebo mobilní aplikaci Cashback App), kontaktují obchodníka se žádostí o dodatečné načtení, případně váš nákup do systému rovnou ručně zaznamenají. Váš nákup poté najdete v sekci Moje nákupy, kde měl od začátku být.

S případnými dotazy kontaktujte přímo českou kancelář myWorld na adrese service.cz (zavináč) cashbackworld.com

S přáním nulového počtu problémů

Milan Řeřicha

Komentáře

Související články

Z historie blogu